Zajedno ka istom cilju
Na osnovu člana 81. Zakona o budžetskom sistemu RS korisnici javnih sredstava su u obavezi da uspostave sistem finansijskog upravljanja i kontrole. Za samo uspostavljanje, održavanje i redovno ažuriranje sistema finansijkog upravljanja i kontrole, odgovoran je rukovodilac korisnika javnih sredstava koji je dužan da do 31. marta tekuće godine, na propisan način izveštava Ministarstvo finansija o adekvatnosti i funkcionisanju sistema finansijskog upravljanja i kontrole.
Ne doživite FUK kao obavezu, već kao potrebu koja će vam obezbediti lakše ostvarivanje ciljeva kao korisniku javnih sredstava na pravilan, ekonomičan i efikasan način.
Jedini smo na tržištu, koji možemo da vam pružimo priliku i odobrimo plaćanje usluge na mesečnom nivou i to tokom celog trajanja i sprovođenja strategije, odnosno 36 meseci.
Zajedno sa našim stručnim timom, iza kojeg stoji veliki broj (link ka stranici sa klijentima) zadovoljnih klijenata, možemo da vam pomognemo da pametno upravljate organizacijom i rizicima.
Finansijsko upravljanje i kontrola sadrži obradu i rad u sledećim segmentima:
- Kontrolno okruženje;
- Upravljanje rizicima;
- Kontrolne aktivnosti;
- Informisanje i komuniciranje;
- Praćenje i procena sistema.
Uvođenje i implementiranje sistema finansijskog upravljanja i kontrole kod korisnika javnih sredstava obuhvata:
- Izradu Strategije uvođenja sistema finansijskog upravljanja i kontrole;
- Izrada Strategije upravljanja rizicima
- Izrada Odluke o formiranju radne grupe;
- Elaborat;
- Izrada Akcionog plana i rad po istom;
- Izrada liste poslovnih procesa;
- Izrada mape poslovnih procesa;
- Izrada registra rizika;
- Izrada matrice rizika;
- Izrada obrasca za upravljanje rizikom, kvartalno ažuriranje istog;
- Izrada dokumentacije o sistemu – procedure;
Nakon uvođenja i implementacije sistema, obavezan je rad na ažuriranju obrazaca, što podrazumeva praćenje i sprovođenje Akcionog plana, te dostavljanje zakonom propisanih izveštaja, a sve sa ciljem smanjenja i ukidanja eventualnih rizika u poslovanju.